piątek, 24 maja 2013

"Zauroczenie" Aleksander Sowa

Poznaj Julię, która wraca wraz z mężem z zabawy sylwestrowej. 
Pijana, wkurzona i zamyślona kobieta oddaje się wspomnieniom. 
A jej wspomnienie to Igor. 
To także jej największa miłość i obsesja. 
Pomimo tego, że dziewczyna jest tylko zabawką, 
przerywnikiem w długim związku,
ona wciąż go kocha. 
Banalna historia jakich wiele. 
A jednak nie do końca...



Jeśli zamierzasz przeczytać, to nie mogę opowiedzieć co dalej,
nie potrafię tak pięknie pisać o uczuciach jak autor,
musicie to przeczytać i poczuć. 
Zapewniam, że ta historia nie jest banalna.
Na kilku stronach miałam ciarki,
na innych byłam podniecona i gdybym miała kogoś pod ręką... ;)
ale na jeszcze innych płakałam.
Znów.

„Miłość jest chorobą. Wszystko jedno, czy przenosi się drogą płciową, czy nie, ale to jest faktem. Symptomy zarażenia miłością bywają podobne jak przy większości infekcji. 
I jak w wypadku każdej innej dolegliwości przebieg może być niezwykle ciężki, a powikłania groźne, nawet jeśli wszystko zaczęło się od niewinnego kataru.”

Książki Aleksandra zawsze mnie poruszają,
czasem mam ochotę znaleźć go
i porządnie opieprzyć za emocje,
które wyzwala, 
za lęki, które wznawia
i za uczucia za którymi tęsknię...

Dziękuję

Nikt nie potrafi tak pięknie wpleść przekleństw
w ważne zdania. Na prawdę!
Przekleństwa w książkach zwykle mnie drażnią, albo bawią.
Tutaj jest inaczej.

„Nie ma twardzieli a nawet najwięksi z nich, nawet najgorsze dziewczyny, bywa, że kurwy, wreszcie się zakochują. Wszyscy bez wyjątku karły, złodzieje, bankowcy, księża, nawet mordercy. A potem każdy słabnie, staje się bezbronny w swoim uczuciu, jak wykluwający się owad, odsłaniający miękkie powłoki ku niezliczonym wrogom, łamie swój kręgosłup i idzie na dno."

Ocena 5,5/6

Zauroczenie [Aleksander Sowa]  - KLIKAJ I CZYTAJ ONLINE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz