wtorek, 22 stycznia 2013

Dobrze zrobić coś swojego

Pozornie zwykłe historie pozornie zwykłych kobiet, 
a tak na prawdę to niezwykłe pasje, równie niezwykłych kobiet.



 Książka jest piękna, kolorowa, mądra i radosna. 
Pozwala uwierzyć, że chcieć to móc, a wierzyć to wygrać. 
Ponad to zakup książki wspiera fundację Rak 'n' Roll. Wygraj życie

Pierwsza fotka mnie uwiodła,
zobaczcie sami


Śliczna czarodziejka szydełkowa.

Bardzo spodobała mi się słodka wróżka Ola,
której arcydzieła można podziwiać tutaj:

Jak zobaczyłam to zdjęcie to prawie spadłam z krzesła. 
Śliczna kobieta i piękna lampa:

Monika Czarnota robi cuda z tykw. 
Marzę a takiej lampie:

A w książce jeszcze wiele innych, wspaniałych kobiet.

Zazdroszczę im pasji, ja zawsze łapałam parę srok za ogon,
troszkę czytania, pisania,
makijaż, medycyna, zdrowie,
gotowanie, muzyka,
malarstwo i życie Salvadora Dali,
filmy Almodovara...
ciągle coś nowego dochodzi.
Fajnie byłoby mieć jedną, jedyną pasję,
ale u mnie to chyba niemożliwe :D 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz