wtorek, 22 stycznia 2013

Pizzerki

Uwielbiam pizzę, niedawno przypadkiem trafiłam na bardzo fajny blog
na którym to znalazłam przepis na pizzę na bardzo cienkim spodzie,
zgapiłam, zmodyfikowałam i wykonałam.

Z racji tego, że córka nie lubi pieczarek, 
a mąż pieczarek, ananasa i roztopionego sera
zrobiłam trzy mini pizze. 

Za podstawę posłużyły gotowe spody do tortilii,
które posmarowałam oliwą z oliwek, 
a mają i córki dodatkowo koncentratem.

A potem wszystko zależy od preferencji smakowych,
na moim spodzie był: ananas, pieczarki, kukurydza, czerwona papryka
i mnóstwo sera
u córki było dużo ananasa, trochę kukurydzy, papryki
oraz wędlina i ser
mąż dostał pizzerkę szpinakową,
gdzie podgotowany szpinak, doprawiłam czosnkiem, masłem i solą.

Nadzienie nakładałam na środku, zostawiając wolne brzegi, 
które nacięłam i zawinęłam
ponieważ dziecię moje lubi spieczone brzegi,
żeby się zarumieniły spryskałam je oliwą. 
Piekłam 20 minut w 180 stopniach. 


Szybka, prosta smaczna i każdy może zjeść
minipizzę z ulubionymi dodatkami. 

Dziękuję Kruszynce za inspirację i pomysł

2 komentarze:

  1. Ale mi smaka narobiłaś ;) Cieszę się, że smakowało !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę je robić częściej, ta szpinakowa nawet ok, jeszcze planuję z tuńczykiem :)

      Usuń