poniedziałek, 15 kwietnia 2013

"Era Wodnika" Aleksander Sowa

W opolskim powojennym schronie ginie dwóch bezdomnych, którzy zapewne otruli się alkoholem. Śledztwo się rozpoczyna i okazuje się, że ludzie zostali otruci. Podczas dalszego dochodzenia komisarz Stompor i młoda policjantka Arleta ledwo uchodzą z życiem, okazuje się, że ktoś w schronie podłożył ładunek wybuchowy. Sprawą interesuje się dziennikarka lokalnego radia, która dostaje listy w formie płyt CD od sprawcy tych dziwnych zdarzeń. A sprawcą jest morderca dążący do wyrównania rachunków. Z kim i dlaczego? Przeczytajcie!


Świetny pomysł! Książkę fajnie się czyta z racji wielu zwrotów akcji. Bohaterowie powoli ukazują swoją przeszłość i osobowość. Akcja osadzona w pobliskim Opolu i polskich realiach sprawia, że historia wydaje się bliska i prawdziwa. Coś mi nie pasowało w dialogach, chwilami  nudne, często nie pasujące do danej osoby, czasem jakby pisane/mówione na siłę. Brakuje też napięcia oczekiwanego przy takiej fabule, wszystko jest podane na tacy, główna zagadka za szybko wyszła na jaw - chyba, że ja jestem taka bystra i wcześniej się domyśliłam? ;-) Koniec kosmiczny, ale ciekawy. Bardzo fajnie się czytało. Polecam! Dziękuję autorowi za podarowanie mi tej książki! 

Ocena 4/6

Era Wodnika [Aleksander Sowa]  << KLIKAJ I CZYTAJ ONLINE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz