poniedziałek, 2 września 2013

"Pan Pierdziołka spadł ze stołka. Powtarzanki i śpiewanki." Praca zbiorowa


Pewnie każdy z nas zna wierszyk "Idzie rak nieborak" , albo "Sroczka kaszkę warzyła", ale już nie wszyscy wiemy co się stało gdy Pan Pierdziołka spadł ze stołka. 
Książka zawiera wierszyki, wyliczanki i śpiewanki. Jej wielkim plusem są śmieszne, urocze ilustracje, adekwatne do historyjek. 



Moja córka kocha tę książkę. Ja też ją uwielbiam, przenosi mnie lata wstecz i przypomina czasy dzieciństwa, chociaż są tutaj też wierszyki, których wcześniej nie znałam:


Pod względem pomysłu, wykonania, ilustracji książkę oceniam na szóstkę. Jej dodatkowym atutem jest sztywna okładka, dzięki której się nie niszczy. 

Jednakże mam jedno ale, a w zasadzie dwa, które dotyczą poniżysz wierszy. Moje poczucie smaku i humoru, czy też jego brak, pozwalają uznać te wierszyki za nieodpowiednie dla czterolatki. Nie chciałabym, żeby córka mówiła, w przedszkolu, że zarąbie kogoś na śmierć albo utopi w klozecie:...
Toteż nie czytam :) 



Książce jest zabawna i fajna, gdyby nie dwa powyższe historie
i sporadyczne błędy.

Pan Pierdziołka spadł ze stołka. Powtarzanki i śpiewanki [Opracowanie zbiorowe]  - KLIKAJ I CZYTAJ ONLINE
Ocena 4/6 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz