czwartek, 28 marca 2013

Byle do wiosny i uwaga na allegro

Kupiłam na allegro książki "Dziennik Helgi" 
oraz pakiet trzech książek Zafona 
niecałe dwa tygodnie temu. 
Sprzedający zapewnia, że książki będą wysłane, 
czekam do 10, po czym zgłaszam. 
Zdarzyło wam się wtopić na allegro? 
Kupić i nie dostać? Albo dostać coś nie tak? 

 Czy ktoś może wie, co to są za rośliny?
Tak czy siak kupiłam po 2 zł z doniczką!


Pierwszy raz zajrzałam w statystyki bloga i mam prawie tyle samo odbiorców ze Stanów, co z Polski,
zupełnie nie wiem dlaczego. 


Wcale nie narzekam na brak słońca, 
i w ogóle pogoda nie wpływa na mój nastrój 
kuwa....

6 komentarzy:

  1. Nie, jak kupuję to wysyłają, dziwne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się zdarzyło - raz. Dawno temu. Ale ogólnie to nie ma co się martwić, jeśli kupiłaś w dużej księgarni na allegro, to mogą mieć zapieprz i dużo zamówień, więc przedłuża się - poczekaj jeszcze tydzień, a potem pisz do nich.
    Nie wiem, co to za kwiatki, ale jak będzie okazja to zapytam mojej mamy, ogrodniczka z niej hobbystka, może będzie wiedziała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszą, że wyślą, dałam im tydzień jeszcze, ze względu na święta.

      Usuń
  3. kupiłam dekoder i go nie dostałam.zgłosiliśmy do allegro ,a później na policję,sprawa poszła do sądu ,bo takich jak ja było więcej,teraz czekamy co będzie dalej...może Ty będziesz miała więcej szczęścia i przesyłka wreszcie dojdzie

    OdpowiedzUsuń