poniedziałek, 11 marca 2013

"Mam to za sobą i inne wyznania" Shirley MacLaine

Uwielbiam biografie i miałam nadzieję na jedną z nich, a trafiłam na kilka wspomnień, masę przemyśleń i mądrości utalentowanej aktorki. Jeśli szukasz poradnika na temat życia tu i teraz, a także kiedyś to książka będzie świetna. Autobiografię czyta się miło i lekko, ale... z jednej strony bliska moim poglądom, z drugiej zupełnie oderwana od rzeczywistości.... Może to najprawdziwsza prawda, ale może to tylko majaki starzejącej się kobiety, która uważa się za wielką mentorkę?


Mam to za sobą i inne wyznania [Shirley Maclaine]  - KLIKAJ I CZYTAJ ONLINE
Ocena 2/6


4 komentarze:

  1. Nie lubię biografii, jednak do tej mnie zachęciłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łykniesz w pół dnia, duże literki, szybko się czyta, prosty język :)

      Usuń
  2. Uwielbiam biografię, więc i tą muszę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń