środa, 6 marca 2013

Jaja

Uwielbiamy jaja. Jadamy je, ponieważ zawierają białko i witaminy (A, D i B).
Córka lubi jajka na miękko, ja na półmiękko, co udaje mi się sporadycznie. 
Najważniejsze, że mamy nowe podstawki z nóżkami
i w nich jajka są jeszcze smaczniejsze! 




A poza jajkiem podanym samodzielnie jadamy je na twardo,
zwykle jako dodatek do pasty na chleb.
Moje ulubione smarowidło chlebowe to:
makrela, jajko i majonez potraktowane blenderem.
Maklera musi być bez ości, a jajko bez skorupki ;)

3 komentarze:

  1. ja też uwielbiam jajka na półmiękko i rzadko mi się nie udają ;)
    widocznie ja gotuję je częściej ;)))

    smacznego dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi niestety też, z dwojga złego wolę już na twardo, ale moje dziecko musi mieć miękkie do moczenia skórek :D

      Usuń
  2. Achh, aż mi się przypomniało jak w dzieciństwie Prababcia serwowała mi takie jajka ;)

    OdpowiedzUsuń