niedziela, 17 lutego 2013

"Każdy szczyt ma swój Czubaszek" Artur Andrus, Maria Czubaszek

Pani Maria moją idolką nie jest. Poza ignorancją w dziedzinie geografii nie łączy nas nic. Jestem przeciwniczką aborcji, rzuciłam palenie dawno temu i nie mam zamiaru wrócić, wierzę w życie po życiu, poza tym nie bawią mnie kabarety, ale... uwielbiam jej poczucie humoru i dystans do życia. Ma cechę, którą kocham SZCZEROŚĆ. Nawet, jeśli może zbulwersować, zaboleć, zaszokować, to ta kobieta będzie szczera i prawdziwa. Brawo! Połowę tekstów z tej książki to rewelacyjne cytaty, zwykle zabawne, czasem ciekawe, niekiedy mądre, często życiowe jak to, że "Małżeństwo nie zaszkodzi tylko prawdziwej miłości". Można przeczytać, a jeśli ktoś tak jak ja uwielbia biografie, to musi przeczytać!







Każdy szczyt ma swój Czubaszek [Artur Andrus, Maria Czubaszek]  - KLIKAJ I CZYTAJ ONLINE

3 komentarze:

  1. Czubaszek nie musimy kochać czy zgadzać się z nią, ale błyskotliwości, poczucia humoru i dystansu do siebie nie można jej odmówić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę chyba w końcu dorwać tę książkę...

    OdpowiedzUsuń