wtorek, 26 lutego 2013

"Sposób na kłamcę" Susan Forward, Donna Frazier

Nie przepadam za poradnikami, ale ten przydał mi się, z racji sytuacji życiowej. Uważam, że jest warty przeczytania, zwłaszcza dla takich osób jak ja: naiwnych, nie pojmujących po co kłamać i gardzących nieprawdą. W książce omówione są mechanizmy i typy kłamstw. Można się dowiedzieć dlaczego ludzie kłamią, czasem robią to ze strachu. Znajdziemy też porady jak z kłamcą się konfrontować i żyć dalej. Język przystępny, czyta się lekko jak na poradnik psychologiczny. Oceniam na cztery



2 komentarze:

  1. Po poradnik kiedyś sięgnę pewnie, a co do Greya to był dziś tematem naszych porannych pogawędek o literaturze ;) Z całej grupy czytał tylko 1 chłopak, którego granica tolerancji jest bardzo wysoko i mu się nie podobała. Ja nie mam na nią nawet ochoty, wydaje się, że aż za głośno o niej. Zgadzam się jednak, że opinie są bardzo skrajne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przeczytałam z ciekawości, ale z racji tej popularności nie kupiłam, po prostu dostałam darmowy pdf-y :)

      Usuń